יום חמישי, 8 במרץ 2018

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 45

Image result for tagore festival
45
הוזמנתי להילולות של עונג בעולם
זו זכות, זו זכות להיות בין החיים
הוזמנתי להילולות של עונג

עיני תרו למרחקים, מאביסים
תשוקותיהם ביופי
עיני תרו למרחקים, מאביסים
תשוקותיהם ביופי
אזני הטביעו עצמן עמוק
במוזיקה

נתתם לי הזדמנות לנגן בחליל
בהילולות שלכם
שוטטתי אותם, מתקין שירים
מדמעות וחיוכים
נתתם לי הזדמנות לנגן בחליל
בהילולות שלכם
שוטטתי אותם, מתקין שירים
מדמעות וחיוכים

האם עתה הגיעה העת
ללכת ולפגוש אותך בחצרך?
האם עתה הגיעה העת
ללכת ולפגוש אותך בחצרך?
לשיר לך שיר של ניצחון –
בזאת חפצתי
הוזמנתי להילולות של עונג

(16)
קיבלתי את הזמנתי בפסטיבל העולם הזה וכך חיי בורכו. עיני ראו ואזני שמעו.
תפקידי בסעודה זו היה לנגן על כינורי ועשיתי ככל יכולתי. עתה, אני שואל, האם סוף כל סוף הגיע הזמן בו מותר לי ללכת ולחזות בפרצופך ולהציע לך את דומיית ברכותי? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה